It Cloudspot

Medewerker Serviceteam ICT

Vanwege de snelle expansie van ons bedrijf zijn we momenteel op zoek naar directe versterking. We zijn op zoek naar een persoon die gericht is op het behalen van resultaten.

We verwachten dat u niet in problemen denkt, maar in mogelijkheden, en dat u creatief kunt omgaan met complexe vraagstukken. De ideale kandidaat werkt met nauwkeurigheid en neemt verantwoordelijkheid voor zijn of haar werkzaamheden. Hoewel de sfeer op kantoor informeel is, willen we benadrukken dat de werkdruk soms hoog kan zijn. Het is van essentieel belang dat u altijd scherp en alert bent wanneer dat nodig is. We zijn daarom op zoek naar iemand die goed kan omgaan met een beetje stress en drukte. U zult deel uitmaken van een hecht team met een gedeelde passie voor nieuwe technologieën.

Vanwege de snelle expansie van ons bedrijf zijn we momenteel op zoek naar directe versterking. We zijn op zoek naar een persoon die gericht is op het behalen van resultaten.

 

We verwachten dat u niet in problemen denkt, maar in mogelijkheden, en dat u creatief kunt omgaan met complexe vraagstukken. De ideale kandidaat werkt met nauwkeurigheid en neemt verantwoordelijkheid voor zijn of haar werkzaamheden. Hoewel de sfeer op kantoor informeel is, willen we benadrukken dat de werkdruk soms hoog kan zijn. Het is van essentieel belang dat u altijd scherp en alert bent wanneer dat nodig is. We zijn daarom op zoek naar iemand die goed kan omgaan met een beetje stress en drukte. U zult deel uitmaken van een hecht team met een gedeelde passie voor nieuwe technologieën.

Stijn

DIT ZIJN DE DETAILS VAN DE VACATURE

Functieomschrijving

Als serviceteam medewerker heeft u een verantwoordelijke rol waarbij u verantwoordelijk bent voor het aannemen van telefoongesprekken en het nauwkeurig registreren van binnenkomende meldingen. Na de registratie beoordeelt u of u de melding zelf kunt oplossen of dat deze moet worden doorgezet naar een collega met meer expertise. Zelfs in dat laatste geval blijft u de eindverantwoordelijke voor de afhandeling van de melding.

U houdt dagelijks de voortgang van openstaande meldingen bij en informeert naar de actuele status. Bovendien analyseert u de meldingen en eventuele problemen zorgvuldig en rapporteert u hierover. Daarnaast zorgt u voor de controle van de back-up en houdt u de monitoring up-to-date, waarbij u proactief reageert op eventuele bijzonderheden.

Dit vragen we van u

  • Afgeronde MBO opleiding 4 ICT, BBL of stage
  • Beschikbaar voor 32-40 uur
  • Ambitie om door te groeien naar consultant
  • Communicatief & sociaal vaardig
  • Relevante werkervaring is een pré
  • Goede beheersing van Nederlands en Engels
  • Stressbestendig, klantgericht, nauwkeurig
  • In bezit van rijbewijs B

Sollicitatieformulier